Leef?!

Mijn plek aan de Aegeïsche zee. Foto gemaakt door Jorn Mols. Vrij en Onverveerd :)

Ik krijg wel eens de vraag van wat voor werk, wat voor kunst ik dan maak?

En dan zeg ik dat ik mensen bewust maak van wie ze in werkelijkheid zijn. Dat goed en kwaad, hoog of laag, veel of weinig alleen maar mogelijkheden zijn waarin we ons leven gespiegeld zien. Waardoor we kunnen leren voelen en ervaren wie wij werkelijk zijn. Waarin we duaal kunnen ervaren wat het is om mens te zijn. Echt mens. Mens met alles erop en alles eran.

“Leef?!” verder lezen

Ik ga naar Lesbos en neem mee…

Mijn plek aan de Aegeïsche zee. Foto gemaakt door Jorn Mols. Vrij en Onverveerd :)

Wie ik ten diepste ben.

Hier ben ik al mijn hele leven mee bezig om dat conciencieus, diepgaand te onderzoeken. Noem het verlangen naar het Leven te willen begrijpen, naar kennis van transformatie. Liever nog transmutatie tot ultiem multidimensionaal en vrij mens.

Ik ben een wachter van het onbewuste

Die leeft in nabijheid van ruige natuur, dieren en stilte. Deze elementen spiegelen wat nog niet geïntegreerd is – in mijzelf én in de samenleving. “Ik ga naar Lesbos en neem mee…” verder lezen

De Geest

Copyright/Fotografie:Art of a Lovecouple

En de Geest en de Bruid zegge kom …
En wie dorst heeft kome en neme het Water des Levens om niet

Deze tekst uit Openbaringen 22 vers 17 uit de bijbel herinner ik mij als het gaat over de Geest. De roep om onszelf te verenigen met het Goddelijke in ons, om terug naar huis te komen, om compleet te worden als mens en Goddelijk wezen.

En het wordt tijd om de geest weer de Geest te noemen. “De Geest” verder lezen