Leef?!

Mijn plek aan de Aegeïsche zee. Foto gemaakt door Jorn Mols. Vrij en Onverveerd :)

Ik krijg wel eens de vraag van wat voor werk, wat voor kunst ik dan maak?

En dan zeg ik dat ik mensen bewust maak van wie ze in werkelijkheid zijn. Dat goed en kwaad, hoog of laag, veel of weinig alleen maar mogelijkheden zijn waarin we ons leven gespiegeld zien. Waardoor we kunnen leren voelen en ervaren wie wij werkelijk zijn. Waarin we duaal kunnen ervaren wat het is om mens te zijn. Echt mens. Mens met alles erop en alles eran.

“Leef?!” verder lezen

Wat ik droom voor de wereld..mijn Nieuwjaarsrede NL-ENG

In overgave in de teleportatiekamer van de Tumulus, die de energie verschaft voor de Pyramide van de Zon in Visiko Bosnie Herzegovina

Wat ik droom voor de wereld..

Wij staan op een kruispunt, maar het is geen politiek kruispunt en het is geen technologisch kruispunt, het is een verbeeldingskruispunt, want wat de mensheid mist is niet kennis maar een beeld van wat er mogelijk is, en zolang dat beeld ontbreekt zal elke macht die angst begrijpt het vacuüm vullen, met dreiging, met vijanden, met een verhaal waarin wij ons alleen maar kunnen verenigen door schrik, door een externe dreiging, door een zogenaamd onvermijdelijke noodzaak, en dát is de echte samenzwering, niet dat er krachten zijn die sturen, maar dat wij vergeten zijn dat wij zelf mede-sturende wezens zijn. “Wat ik droom voor de wereld..mijn Nieuwjaarsrede NL-ENG” verder lezen

Leven is waarheid. Voluit en in alles.

Mijn plek aan de Aegeïsche zee. Foto gemaakt door Jorn Mols. Vrij en Onverveerd :)

Over een reis die van binnen begint

Iedereen komt vroeg of laat op een punt waarop het leven terugvraagt:

Wie ben je eigenlijk, voorbij alles wat je denkt te moeten zijn?

Die vraag voelt soms als het begin van een reis. Geen reis naar een ver land, maar naar binnen — naar die plekken in jezelf die je vaak overslaat omdat ze verwarrend, kwetsbaar of te intens lijken. Toch liggen juist daar de delen die écht willen spreken. De delen die richting geven. De delen die je vrijer maken.

Deze tekst is geschreven voor mensen die die reis willen maken. Niet om antwoorden te krijgen, maar om wakker te worden voor de eigen waarheid van het hart. “Leven is waarheid. Voluit en in alles.” verder lezen

Ik ga naar Lesbos en neem mee…

Mijn plek aan de Aegeïsche zee. Foto gemaakt door Jorn Mols. Vrij en Onverveerd :)

Wie ik ten diepste ben.

Hier ben ik al mijn hele leven mee bezig om dat conciencieus, diepgaand te onderzoeken. Noem het verlangen naar het Leven te willen begrijpen, naar kennis van transformatie. Liever nog transmutatie tot ultiem multidimensionaal en vrij mens.

Ik ben een wachter van het onbewuste

Die leeft in nabijheid van ruige natuur, dieren en stilte. Deze elementen spiegelen wat nog niet geïntegreerd is – in mijzelf én in de samenleving. “Ik ga naar Lesbos en neem mee…” verder lezen